Monday 30 October 2017

Työnantajan Ennakonpidätyksen Vs. Osakeoptiot


Varojen korvaamisesta pidättäminen. Miten käsitellä ennakonpidätystä, kun käytät optiota tai vastaanotat korvausta korvaukseksi. Velat vaaditaan eräille työntekijöille annettavista pääoman korvauksista Kun korvaus on varastossa, tarvitaan erityisjärjestelyjä, Vain työntekijöitä. Useimmat pääomakorvaukset voivat saada ei-työntekijöitä, kuten johtajia tai konsultteja sekä työntekijöitä. Lähtöä vaaditaan vain työntekijöille ja joissakin tapauksissa entisille työntekijöille Huomaa, että jos et ole työntekijä, Yleensä on maksettava itsenäisen ammatinharjoittamisen vero mistään summasta, joka s käsitellään korvauksena palveluista. Kun lähdevero on tarpeen. Yleensä pidättäminen vaaditaan tilanteissa, joissa työntekijä on velvollinen ilmoittamaan korvaus tuloista. Kiinteistö on tarpeen, kun saat avustuksen Tai tee 83b §: n vaaleilla valittujen varojen osalta. Kiinteistö on tarpeen, kun aiemmin ei ole varastettu Varastoliivit olettaen, ettet ole tehnyt 83 b §: n vaaleja. Kiinteä omaisuus on pakollinen, kun käytät ei-oikeutettua optio-oikeutta. Poikkeuksena tähän yleissääntöön Jos olet tehnyt kannustinoptio-optiosta hankitun osakekannan hylkäämisen, Ilmoittaaksesi korvaustulot työntekijän osakehankintasopimuksesta hankitun kannan luovutuksesta, IRS ei vaadi ennakonpidätystä. Miten täyttää vaatimus. Erityinen ongelma varastossa olevan korvauksen pidättämisestä on se, että et saa mitään rahaa. Luonnollisesti IRS vaatii, että ennakonpidätys annetaan käteisellä Miten voit antaa käteisrahoitusta, kun et ole saanut mitään kassasta. Jotkut yritykset auttavat tätä ongelmaa tarjoamalla jonkinlaisen käteiskorvauksen, joka kulkee osakekorvauksen kanssa. Tämä voi olla muodossa Osakepalkkio-oikeus tai rahapalkkio-suunnitelma Huomaa kuitenkin, että jos yritys kattaa lähdeveron, summa, jonka ne maksavat tähän tarkoitukseen, lisätään Esimerkki saat 20 000 euron arvosta ja lähdevero on 6 600. Jos yritys kattaa tämän ennakonpidätyksen sinulle, sinulla on vielä 6 600 korvausta, ja yrityksen on pidättäydyttävä siitä. Yrityksen olisi toimitettava 10.000, joka kattaa kaikki perussäännöt, jotka ovat tässä lähdeveron määrässä. Verotukkujen joukosta tätä kutsutaan maksujen bruttouttamiseksi. Useimmat yritykset odottavat, että sinä kattaisit lähdeveron. Tämä tarkoittaa sitä, että sinun on varauduttava rahaan ja maksettava se yritykselle. Käännös maksaa sen IRS: lle Voit joutua peruuttamaan tämän summan säästöistä tai ehkä jopa lainata maksun kattamiseen. Saattaa olla mahdollista käyttää lainaa, jonka saat takaisin vakuudeksi. Yksi tapa on myydä osa tai kaikki Korvausta varten toimitettu varasto ja käytä myyntituloja vastaamaan ennakonpidätysvaatimusta Korvauksen tarjoava yritys voi sopia ostavan osan varastoista tai järjestää sen myyjälle esim. Näissä tapauksissa sinun on otettava huomioon myynnin verovaikutus sekä omaisuuden vastaanottaminen. Lähtöasiantuntemus. Riippumatta siitä, miten täytät vaatimuksen, tuloveron pidättäminen on hyvitys tuloveroilmoituksestasi. Veroa tai hyvityksen lisäämistä Et voi sisällyttää ennakonpidätyksen saamasi varaston perusteella, vaikka se oli summa, jonka sinun oli maksettava yritykselle, kun olet saanut sen. Sinun tulisi myös olla tietoinen siitä, että pidättäminen ei välttämättä kata Täysimääräinen vastuu varastosta, jonka sait pidätettynä, tapahtuu sääntöjen mukaan, jotka on suunniteltu kohtuullisen lähellä todellista veroa useimmissa tapauksissa, mutta tosiasiallinen vero näistä tuloista voi olla korkeampi. Vuottavien työntekijöiden ennakonpidätys Korvaus ja optio-oikeudet. USA 17 tammikuu 2012.Tax johtajat ja palkanmaksun järjestelmänvalvojat yrityksissä, joilla on työntekijöitä matkustaa monissa osavaltioissa liiketoiminnan kohtaavat valtava taakka oppimiseen ja täydentää Ying, jossa on vaikeita lähdeverokysymyksiä eri valtioissa Valtion tulovero-asetuksissa yleensä asetetaan pidättäminen ja raportointivelvollisuudet työnantajilta, joiden työntekijät matkustavat valtioon liiketoiminnassa, vaikka työntekijät vierailevat valtioon ovat harvinaisia ​​Vaikka jotkut valtiot tarjoavat de minimis - rajan ennen veroja Pidättäminen ulkomaille, esimerkiksi 14 päivää tai vähemmän New Yorkissa ja 60 päivää tai vähemmän Havaijilla, 1 tällaiset kynnysarvot eivät yleensä vapauta työntekijöitä henkilökohtaisesta tuloverosta. Lisäksi nykyiset turvalliset satamat eivät yleensä koske tilanteita, joihin liittyy lykätty korvaus tai optio-oikeudet, Koska nämä tulot liittyvät tyypillisesti monivuotisen korvausjärjestelmän piiriin. 2. Laskennallisten korvausten ja optio-oikeuksien lähdeveron määrän määrittäminen on erityisen haastavaa, kun kyseessä ovat ulkomailla asuvat, koska on vaikea määritellä, milloin tulo kertyy suhteessa siihen kauteen, jonka ulkomainen työntekijä suorittaa palveluja Valtiossa Syyllisten tulojen ja optiojärjestelmien tulojen jakautuminen eri tilanteissa vaihtelee ja johtaa ristiriitaisiin tuloksiin Lisäksi useimmissa tapauksissa, kun yksilöt saavat eläkkeelle siirtymisen ja muuntyyppiset laskennalliset korvaukset, he eivät ole enää yhtiön työntekijöitä. Kongressi harkitsee parhaillaan Mobile Workforce Vuoden 2011 valtion tuloverotuksen yksinkertaistamista koskevassa laissa, jonka mukaan työntekijän palkasta ei kanneta henkilökohtaista tuloveroa tai pidättämis - ja ilmoitusvelvollisuutta missään muussa valtiossa kuin työntekijän asuinvaltiossa ja siinä valtiossa, jossa työntekijä on läsnä ja työskentelee Työsuhde yli 30 päivää kalenterivuoden aikana 3 Valitettavasti ehdotuksessa ei käsitellä riittävästi lähdeveron ja henkilökohtaisen tuloveron monimutkaisuutta, jota nostetaan lykkäyskorvausten ja optio-oikeuksien ansiosta. Liikkeeseenlaskun säädösten tai mallien valtion sääntöjen hyväksymisen jälkeen työnantajien on ymmärrettävä vaihtelevia Valtion lykkäysvaatimukset laskennallisista korvauksista ja optio-oikeuksista Monissa valtioissa veronmaksuvelvollisuutta lukuun ottamatta työnantajalle voidaan määrätä seuraamuksia, koska se ei ole asianmukaisesti pidättynyt4 ja työntekijät, omistajat ja virkamiehet ovat henkilökohtaisesti vastuussa maksamattomista lähdeveroista, koroista ja rangaistuksista. 5 Työnantajat voivat kuitenkin Vähentää lähdeverojäämistään valvomalla tarkasti valtion tulonsiirron lähestymistapoja, työntekijöiden liikkumisen hallintaa, tietojenkeruujärjestelmien käyttöönottoa ja viestintää työntekijöiden kanssa. Tässä artikkelissa päivitetään viimeisimmät kohdentamismallit, joita valtiot käyttävät määrittäessään veron ennakonpidätyksen ja Käsitellään kysymyksiä ja käytäntöjä, joita yritysveronhaltijat ja palkkasummahallinnot pitävät, kun ne hallinnoivat tämäntyyppistä lähdeveroa heidän liikkuvassa työvoimassaan. Laskennallinen korvaus on yleensä tuloa, joka maksetaan myöhemmin kuin silloin, kun se on ansaittu. Yleisiä esimerkkejä laskennallisesta korvauksesta ovat eläkkeet ja eläkkeet Tulo - ja optiotuottoja Kaksi keskeistä kysymystä, jotka syntyvät valtion verotustasolla laskennallisen korvauksen suhteen Ensinnäkin on, onko valtio kielletty verottamasta tällaisia ​​tuloja liittovaltion lain mukaan. Toiseksi, jos valtio ei ole kielletty verottamasta tuloja, mikä on oikea ajoitus Pidättäminen ja asianmukainen tulon määrä, jolle on määrätty pidättäminen. Veronkorvaus tietyissä eläkevakuutuksen verotuksessa. Vuonna 1996 kongressi teki liittovaltion säädöksen PL 104-95, jossa kielletään valtiot asettamasta tuloveroa ulkomailla asuvien eläkkeistä. , Luvussa 104-95 PL, tilanne, jossa tulo on ansaittu lähdetilasta, ei saa periä veroa tai vaatia lähdeveroa lähdevaltion ulkopuolisen henkilön pidättämistä eläkkeelle. Eläkeetuudet määritellään laajasti siten, että ne sisältävät maksuja useista liittovaltion Suunnitelmat, jotka täyttävät Internal Revenue Code IRC: n erityismääräysten vaatimukset, mukaan lukien 401 k ja eläkejärjestelyt, eläkkeet, IRAs ja lykätty yhteistyö Valtionhallinnon ja paikallishallinnon sekä verotuksellisten järjestöjen vahvistaminen 7 Lisäksi suojatut eläketulot sisältävät etuja IRC-osassa 3121 v 2 C kuvatuista epäkelvottomista laskennallisista korvaussuunnitelmista, sellaisina kuin ne on määritelty työllisyyden osalta FICA: n sosiaaliturvamaksua varten edellyttäen, että Maksut ovat osa olennaisilta osiltaan vähintään yhtäjaksoisesti suoritettuja maksuja vähintään kerran vuodessa joko vastaanottajan elinajan tai elinajanodotteen osalta tai vähintään 10 vuoden ajan 8 Vuonna 2006 kymmenen vuoden kuluttua PL 104-95 §: n määräyksestä Kongressi muutti Että useat valtiot ottavat kantaa siihen, että alunperin säädetty laki ei ole estänyt valtiota asettamasta tuloveronsa eläkkeelle jääneiden kumppaneiden saamiin maksuihin lykättyjen korvaussuunnitelmien perusteella. 9. New Yorkin osavaltion osasto Äskettäin tarkasteltiin, onko työnantajalla ollut velvollisuus pidättäytyä jakelusta Ei-oikeutetusta laskennallisesta palkkiojärjestelmästä kahdelle yhtiön entiselle entiselle työntekijälle 10 Koska työntekijät valitsivat vuosittain jakamista suunnitelmasta osana olennaisesti yhtä suuret erät maksut 10 vuoden jaksolla ja suunnitelma on kuvattu kohdassa IRC § 3121 v 2 C, osasto päätteli, että jakaumat eivät olleet New Yorkin valtion tuloveroa ja New Yorkin valtion tuloveroa. Sen sijaan työnantaja pidättäisi kahden työntekijän asuinvaltioissa. Massachusettsissa , Tulovirastojen komissaari kertoo työnantajille, että hän vaatii heitä saamaan eläkkeestä, ansiotuloista ja muista määräajoin suoritettavista maksuista annetun lomakkeen M-4P Massachusettsin lähdeverotuksen vapauttamista koskevasta todistuksesta määritettäessä, onko Massachusettsilta pidätettävää eläkkeelle siirtymistä vaadittava 11. Työnantaja voi luottaa Lomakkeen M-4P mukaisiin tietoihin asuinvaltiosta, Että työnantaja on tietoinen siitä, että tällainen tieto on väärä 12. Työnantajien tulisi harkita päätösten tekemistä asianomaisista valtioista liittovaltion ennakkolupakysymyksestä Vaikka PL 104-95 kattaa useimmista IRC: ssä määritetyistä eläke - ja eläkejärjestelyistä saadut tulot monentyyppiset laskennalliset korvaustulot Ei ole katettu, ja ne voivat olla verovelvollisia niissä valtioissa, joissa tulot on saatu. Lisäksi kun valtion verotusta ja pidättäminen ei ole liittovaltion lakien mukaan esteenä, työnantajien on harkittava, onko olemassa valtion erityisiä poikkeuksia, joita voitaisiin soveltaa Esimerkiksi New Yorkissa, Eläkkeeseen oikeutettu korvaus ei kata henkilökohtaista tuloveroa ja pidättäminen 13 Jos vapautusta ei sovelleta, työnantajien tulisi harkita lähdeveron ja pidättymisajan asianmukaista ajankohtaa. Määräaikaistulon määrä ja summa. Useimmat valtiot noudattavat tulon ajankohtaa Tunnustusta käytetään liittovaltion tuloverotuksessa Tämä johtuu pääasiassa siitä, että useimmat valtiot alkavat liittovaltion kanssa Kun taas työntekijän henkilökohtaisten tuloverojen määrittämisessä määritetään bruttotulot 14 Useat valtiot myös vahvistavat liittovaltion määritelmän palkasta valtion tuloverotuksen pidättämiseksi ja vaativat lähdeveroa saman verotuksen perusteella, jota käytetään liittovaltion tuloveron ennakonpidätyksessä 15 Useimmissa valtioissa, Valtion tuloverotuksen pidättämistä vaaditaan, kun viivästyskorvaus voidaan asianmukaisesti sisällyttää verovelvollisen liittovaltion sopeutettuun bruttotuloon. Yleensä tämä on silloin, kun lykkäyskorvaus maksetaan, eli varastossa jaetaan työntekijälle. On kuitenkin olemassa joitakin poikkeuksia. Pennsylvania, lähdeveroa voidaan vaatia tulojen lykkäämisen yhteydessä eli silloin, kun maksu suoritetaan suunnitelmalle rakentavalla kuittitekniikalla 16 Kuten edellä on todettu, jotkut valtiot tarjoavat turvallisia satamamääräyksiä, jotka perustuvat joko kynnysmäärään, joka on päivä, jona työntekijä on läsnä Valtion tai dollarin summissa, jotka vapauttavat työnantajalle lähdeverotuksen, kunnes kynnysarvo on kolme 17 Useat valtiot ovat myös vastavuoroisia sopimuksia, jotka vapauttavat työnantajan lähdeverosta ulkomailla työskentelevälle työntekijälle, joka työskentelee kyseisessä valtiossa, jos työntekijän kotivaltiossa on vastavuoroinen sopimus valtion kanssa, että työntekijä työskentelee ja että valtio vapauttaa samanlaisen työnantajan Lähdeveron vaatimuksesta 18. Lähdeveron alaisten tulojen määrä vastaa yleisesti liittovaltion bruttotulojen summaa, mutta sen osan osuus, joka on tuloveron alainen ja siten veron periminen, riippuu siitä, Työntekijä on asuva ja jossa työntekijä on ansainnut tulon, jonka valtio yleensä perii verovelvollisille kaiken saadun tulon, tulon lähteestä riippumatta eli siitä, missä tulo on ansaittu. 19 Näin ollen yleinen sääntö on se, Työntekijän korvaustulot Jos asuva työntekijä on suorittanut palveluja osittain kotimaassa ja osittain toisessa jäsenvaltiossa Asuinvaltio tarjoaa yleensä luottoa lähdevaltioon maksetuista veroista ja lähdeveroa vaaditaan vain siinä määrin kuin kotimaassa oleva lähdeverovelka on suurempi kuin lähdevaltion pidättämä vero. Henkilökohtaiset tulot Verotus ja pidättäminen ulkomailla asuvat ovat monimutkaisempia Useimmat valtiot verottavat ulkomaisia ​​yksityishenkilöitä vain tuloihin, jotka ovat peräisin lähteistä valtion tulolähteistä 20 Palkkojen osalta kysely on, ovatko tulot osaksi valtion suorittamia palveluja. Useimmissa valtioissa, Valtiossa suoritetuista palveluista johtuva korvausosuus määräytyy lähdetilassa työskenteltyjen päivien ja asianomaisen ajanjakson aikana tehtyjen kokonaispäivien perusteella 21 Tietenkin valtiot vaihtelevat määrittäessään, miten päivä lasketaan ja Korvaavien tilikausien laajuus erityisesti optio-oikeuksien yhteydessä 22. Yleensä on olemassa kahdenlaisia ​​optio-ohjelmia Lakisääteiset ja muut kuin tilapäiset liittovaltion verotukselliset näkökohdat Lakisääteiset optio-oikeudet sisältävät kannustinjärjestelmän optio-oikeuksia 23 Työntekijät, jotka saavat lakisääteisiä optio-oikeuksia, eivät saa tuloa, kun heille on myönnetty optio tai kun he käyttävät optioita. Sen sijaan työntekijät voivat lykätä veroja, kunnes he myyvät tai vaihtavat Osakepääoman korot eivät ole samanlaisia ​​kuin tuloverolain mukaiset tulonmuodostuksen ajankohdat ja luonne, mutta työntekijät, jotka saavat näitä optioita, voivat lykätä veroa IRC: n mukaan. 83 Yleensä työntekijä kirjaa voiton Optio-oikeuksilla, joilla optioilla on helposti todettavissa oleva käypä arvo 25 Yleisemmällä tasolla työntekijät tunnustavat tavanomaiset tulot optio-oikeuksien käytöllä, mitattuna optiolainan käyvän arvon ylittävän optio-oikeuden hinnalla 26 Sen jälkeen , Kannan myyntiin merkitty arvostus katsotaan myynnistä johdetuksi hyödyksi Ja yleensä ei ole huolenaihe työnantajalle. 27 Useimpien valtioiden säännöt noudattavat näitä liittovaltion periaatteita, mutta monimutkaisuus syntyy siitä, miten määritetään oikea määrä tuloja, jotka olisi kohdennettava tiettyyn valtioon verovelvollisen ollessa ulkomainen ja On tehnyt palveluita useissa valtioissa kyseessä olevien vuosien aikana. Valtion myöntämisrahastoista. Ei pitäisi olla yllättävää, että valtiot ovat ottaneet käyttöön erilaisia ​​ristiriitaisia ​​menetelmiä optio-oikeuksien verotettavan osuuden määrittämiseksi. Vertailun vuoksi keskitytään ei-statutory-optio-oikeuksiin Ei helposti todettavissa olevaa kohtuullista markkina-arvoa. New Yorkin osavaltio ja kaupunki New Yorkin osavaltiossa tulot näistä optioista jaetaan sen mukaan, missä työntekijä on työskennellyt myöntämispäivän ja lippupäivän välisenä aikana 28 Esimerkiksi jos työntekijällä on 200 New Yorkin työpäivät yhteensä 400 työpäivää alkaen myöntämispäivästä asti lippu, New York verottaa 50 optio-oikeutta ennen New Yorkissa palkattiin päivämäärä, jolle myönnettiin myönnytystilanteen ajankohta, mutta tällainen lähestymistapa hylättiin, kun New York julisti nykyisen sääntelyjärjestelmänsä, ennen kaikkea siksi, että New Yorkin verovirtojen tuomioistuin hylkäsi tämän lähestymistavan ja hylkäsi sen. Koska ulkomailla asuviin ei enää sovelleta New York Cityn tuloveroa, New Yorkin henkilökohtaista tuloveroa tai ennakonpidätysvelvollisuutta ei ole tällä hetkellä New Yorkissa ja Kaliforniassa. Useat valtiot jatkavat New Yorkin entisen Apu käyttää lähestymistapaa, kuten Arizonassa ja Kaliforniassa 30 Jos palaamme edelliseen esimerkkiimme ja sama työntekijä työskentelee 200 päivää New Yorkissa tuhannesta päivästä avustuksen ja harjoituksen välillä, Arizona ja Kalifornia harkitsisivat vain 20: ta Tulot New Yorkiin verrattuna 50 New Yorkin sääntöjen mukaan. Epäsuhta vaikuttaa myös työntekijän kykyyn saada luottoa muille lainkäyttöalueille maksetuista veroista , Koska useimmat valtiot soveltavat omia lähdesääntöjään laskettaessa sallitun luottotavan määrää. Näin esimerkiksi esimerkillämme 30 työntekijän tulosta voi olla kaksinkertainen verotus. Georgiassa Merkittävä muutos on äskettäin tapahtunut Georgiassa 1. tammikuuta 2011 Georgian lainsäädännössä säädetään, että Georgiaan sijoittautuneiden ulkomaisten henkilöiden, jotka työskentelevät työtä, kaupankäyntiä, liike-elämää, ammattia tai muuta toimintaa harjoittavien taloudellisten voittojen tai voittojen Edellisvuoden aikana Georgiassa ja joiden tulot ylittävät alle viisi prosenttia kaikista paikoista saaduista tuloista verovuoden aikana tai 5 000: aan, verotetaan 31. Verovelvollisille optio-oikeuksille, joilla ei ole helposti selvää käypää markkina-arvoa, Georgiaan sisältyvä verotettava tulo lasketaan perustuen Georgiaan työskentelevien päivien suhteeseen työnantajalle myöntämispäivästä tai päivämäärästä 1.1.2011 tai sen jälkeen L Työnantajan palveluksessa työskenteltyjen päivien määrä myöntämispäivästä päivämääräksi 32 Näin ollen, kuten New Yorkissa, Georgia käyttää myöntämispäivämäärää palkkojen myöntämismenettelyyn mennessä. Georgiassa olevat työntekijät saavat kuitenkin tehokkaasti passin Päivää, jotka ovat työskennelleet Georgiassa ennen uuden lain voimaantulopäivää, koska kyseiset päivät eivät sisälly jakokoodin laskentaan, vaan ne sisältyvät jako-kaavan nimittäjään, mikä laimentaa osakepalkkiojärjestelmään kuuluvien optio-oikeuksien määrää. Valtio 33.Idaho Idahossa toinen valtio, joka työllistää päivämäärän myöntämispäivän sovittelua, valtion määräyksissä määrätään, että optio-oikeuksien myöntämisen oletetaan olevan korvausta tulevista palveluista, ja osapuolen, joka väittää toisin, Todistustaakka siitä, että optio-oikeudet on tarkoitettu ennen tarjouksen myöntämistä suoritettuihin palveluihin 34.Ohio Ohiossa osakeanti perustuu Ohio-ohjelmaan. F) Ohiossa tapahtuvan arvostuksen määrittäminen, ei-johtaja käsittelee Ohio-tuloiksi käyttämättömän optio-oikeuden arvon silloin, kun yksittäinen vasemmalta Ohio vähennettynä käyttämättömän optio-oikeuden arvolla yksilöllä, joka sai option 36.Jos On olemassa useita vaihtoehtoja optio-oikeuksien jakamiseksi valtiolle, joka on rinnakkain näiden sääntöjen kanssa, ovat lähdeverotussääntöjä, jotka yleensä edellyttävät, että työnantajan on pidätettävä summa, joka vastaa olennaisilta osin veron määrää. Työnantaja pidättäytyy 100: stä lykättystä korvaustulosta ellei. 1 työntekijä jättää lomakkeen IT-2104 1, joka on lyhennyskorvaus, joka heijastaa tulon asianmukaista kohdentamista 2 työnantajalla on kuluvan vuoden työntekijälle lomake IT-2104 1, työntekijä suorittaa edelleen palveluja New Yorkissa Ja laskennallinen korvaus on alle 1 000 000 palkanlaskennan ajanjaksoa varten, jolloin työnantaja voi pidättäytyä nykyisen vuoden 3 mukaisessa lomakkeessa IT-2104 1, työntekijä ei enää ole työnantajan palveluksessa tai ei enää suorita palveluja New Yorkissa ja lykkäyskorvaus on alle 1 000 000 palkanlaskennan ajanjaksoa varten, jolloin työnantaja voi pidättäytyä työntekijän viimeisimmän lomakkeen IT-2104 1 perusteella tai 4 työnantajalla on riittävät tiedot siitä, että Laskennalliset korvaustulot New Yorkiin 37 Mitkä ovat riittävät rekisterit Riittävät rekisterit, joiden avulla työnantaja voi määrittää tilapäisesti suoritettujen palvelujen prosenttiosuuden kaikissa vuosina, Työnantajalla on taakka, että se seuraa liikkuvan työvoimansa fyysistä sijaintia ja ylläpitää tietoja, jotka heijastavat näitä tietoja monien vuosien ajan Työnantajien on harkittava sellaisten lähdeverojärjestelmien toteuttamista, jotka ovat vuorovaikutuksessa kustannusraportointijärjestelmien kanssa. Työnantajan on myös otettava Vaiheet saada ja ylläpitää tilakohtaisia ​​lomakkeita työntekijöiltä tarkoituksenmukaisen jakoprosentin ja asuinvaltion määrittämiseksi esim. New York IT-2104 1 ja Massachusetts Form M-4P Työnantaja voi myös haluta muistuttaa työntekijöitään pitämään omaa henkilökohtaista Päiväkirjat, kustannusraportit ja muut arkistot, jotka ovat välttämättömiä arkipäivien dokumentoimiseksi. Työntekijöiden on tarkasteltava ja tarkistettava toimintatapojaan valtion erityisten jakojaksojen keräämiseksi oikean määrän pidättämistä varten ja toteuttamaan sisäisiä mekanismeja, joilla voidaan seurata ja säilyttää työntekijänsä liiketoiminnan tietoja. Fyysinen sijainti, jossa palvelut ovat Suoritetut, mukaan lukien valtioiden edellyttämät erityismuodot. Valtion sääntöjen mukaan lasketut määrät eivät välttämättä riitä tyydyttämään työnantajan lähdeveroja muissa valtioissa. Kokemuksemme mukaan rangaistukset eivät ole todennäköisesti sovellettavia, kun työnantaja on tehnyt hyvässä uskossa pyrkimykset noudattaa Valtion omien lähdeverojärjestelmän sääntöjen kanssa. Saadaan lausunnon, joka osoittaa minulle, mitä veroja pidätettiin maksun jälkeen. Jos vielä määrittelemme tehokkain tapa saada nämä tiedot sinulle ja ilmoitan sinulle heti, kun päätös on tehty Että sinulla on tarvittavat tiedot, jotta sinun tarvitsisi ymmärtää maksusi. Tärkeää tietoa ostotarjouksesta. Tämä usein esitetty kysymys ei ole ostotarjous tai tarjouspyyntö tarjouspyynnön tekemiseksi Tarjous on tehty ostotarjousilmoituksen Joka sisältää ostotarjouksen, lähetyslomake ja siihen liittyvät tarjouspyyntöasiakirjat, jotka NCR Corporation on toimittanut Securities and Ex: n kanssa Muuttaa komission SEC: tä 25.7.2011 Yritys toimitti tarjouspyyntöasiakirjasta 14D-9 tarjouskilpailuun SEC: llä 25.7.2011. Nämä asiakirjat, sellaisina kuin ne ovat muutettuina aika ajoin, sisältävät tärkeitä tietoja tarjouksesta Tarjous ja osakkeenomistajat kehotetaan lukemaan ne huolellisesti ennen tarjousten tekemistä koskevia päätöksiä Tarjoushinta-aineistot ovat saatavilla maksutta SEC: n verkkosivuilla. Tarjouspyynnön materiaaleista on saatavilla maksuton jäljennös Kaikkiin yhtiön osakkeenomistajiin tai ottamalla yhteyttä Radiant Systems, Inc: iin osoitteessa 3925 Brookside Parkway, Alpharetta, Georgia 30022, Attn Sijoittajasuhdepäällikkö, 770 576-6000. Selvitys varovaisuusperiaatteista. Paitsi tässä esitetyt historialliset tiedot Voivat olla ennakoivia lausuntoja, joihin liittyy tiettyjä riskejä ja epävarmuustekijöitä, jotka saattavat aiheuttaa todellisten tulosten olevan olennaisesti eroja tulevaisuudessa Tuloksista, tuloksista tai saavutuksista, jotka ovat ilmaisia ​​tai epäsuoria. Tilinpäätökset, jotka eivät ole historiallisia tosiasioita, mukaan lukien lausumat, joita edeltää, joita seuraa tai jotka sisältävät sanat tulevaisuudessa ennakoivat mahdollisia uskovia tai vastaavia lausumia, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Riskit ja epävarmuustekijät sisältävät epävarmuustekijöitä Tarjouksen tarjouksen ajoitus ja sulautumisepävarmuus siitä, kuinka moni säteilevän osakkeenomistaja haluaa tarjouksensa tarjoamaan tarjouksensa, on riski, että kilpailevat tarjoukset mahdollistavat sen, että kaupankäynnin eri sulkemisvaatimukset eivät täyty tai luovuteta, mukaan lukien Valtion yksikkö voi kieltää, viivästyttää tai kieltäytyä myöntämästä hyväksyntää liiketoimen toteutumiselle häiriöiden vaikutuksista liiketoimesta, jonka vuoksi on vaikeampaa ylläpitää suhteita työntekijöihin, asiakkaisiin, liikekumppaneihin tai julkisyhteisöihin sekä riskejä, jotka on kerätty aika ajoin Aika Radiantin julkisessa paljastuksessa t Mukaan lukien sen vuosikertomus lomakkeesta 10-K 31.12.2010 päättyneeltä tilivuodelta, myöhemmät neljännesvuosittaiset lomakkeet lomakkeella 10-Q ja tarjouspyynnön yhteydessä tarjottava lupahakemuslauseke Tässä esitetyt tiedot ovat 2. elokuuta 2011 Radiant kieltää aikomuksensa tai velvollisuutensa päivittää tulevaisuutta koskevia lausuntoja näiden tietojen ilmoittamisen jälkeen tapahtuvan kehityksen tai muutoin tapahtuneen kehityksen takia, ellei laissa nimenomaisesti edellytetä. Radiantin julkistamisilmoituksia on saatavilla sen Sijoittajasuhdetoiminta.

No comments:

Post a Comment