Saturday 21 October 2017

Ominaisuudet Of-A Hyvä Kauppa Järjestelmä


Ominaisuudet hyvän kauppiaan. Psykologi kaupankäynnin ominaisuuksia hyvä trader. Check seuraavat ominaisuudet oppia, miten hyvä kauppias olet ja olla oma kaupankäynnin psykologia coach. Invest mitä hänellä on varaa menettää Hyvä Forex elinkeinonharjoittaja investoi vain mitä hän Hänellä on varaa menettää Tämä on perusta kaupalle psykologialle. Analyze ennen kaupankäyntiä Hyvä kauppias tekee syvällisen analyysin avulla joko perusanalyysi tekninen analyysi tai kaupankäynnin psykologia valmentaja Tämä elinkeinonharjoittaja seuraa talousuutisia huolellisesti ja Odota sopivaa aikaa ryhtyä kauppaan ja siten hyötyä hintojen liikkumisesta. Käytä voittoa ja tappiota Hyvä elinkeinonharjoittaja käyttää Stop Loss ja Take Profit - toimeksiantoja estääkseen kaupankäynnin lisävahingoista Monet tapaturmien laiminlyömät kauppiaat kärsivät Osuivat marginaalipuhelua ja jotkut jatkavat Stop Lossin kasvua hinta lähestyy sitä Älä aliarvioi kaupankäynnin psykologiaa. Ei riskiä enemmän Hyvä kauppias voitti riskin Enemmän ja vie vain vähäisen riskin, joka auttaa heitä vähentämään suuria tappioita He eivät voineet avata kauppaa välittömästi menettämisen jälkeen ja siten he vaarantavat vain vähäisen määrän. Vältä tunteita vie sinut Yleensä tunteilla on vähäinen vaikutus hyviin kauppiaisiin, koska heillä on Selkeys riskeistä, joita he käyttävät tiettyyn päivään Jos kauppa menee pieleen, he lopettavat kaupankäynnin ja odottavat sopivan hetken päästä markkinoille. He myyvät viileää mieltään ja tietävät, milloin tulee ja milloin poistua markkinoilta. Käytä usein. Hyvä kauppias Yritä nostaa jonkin verran voittoa usein, jotta säästät rahaa. Tappioiden saaminen Monet ihmiset lisäävät Stop Loss, jos he kokevat menetyksen Mutta hyvät kauppiaat eivät voineet säätää SL joka kerta ja he tarttuvat sen hyväksymiseen tappiot Käyttämällä sopivaa vipuvoimaa Hyvä Elinkeinonharjoittaja käyttää kaupankäyntinsä mukaista vipuvaikutusta Tämä tarkoittaa sitä, että tämä elinkeinonharjoittaja ei voinut ottaa riskiä käyttämällä suurempaa vipuvaikutusta Kaupankäynti sopivana ajankohtana Hyvät kauppiaat käyvät kaupan vain sopivana ajankohtana ja Y voittanut käydä kauppaa kiireesti Edellä olevat johtopäätökset ovat vain perusominaisuuksia, jotka ovat välttämättömiä hyvälle kauppiaalle, mutta emme voi väittää, että edellä olevat lausunnot ovat totta ja sovellettavissa kaikissa tilanteissa. Edellä oleva artikkeli on tarkoitettu vain tietoon ja perustuu Henkilökohtainen lausunto artikkeli kirjailija. Mikä tekee hyvän kauppajärjestelmän. Hyvä kauppajärjestelmä on reuna markkinoilla, jonka avulla se voi tehdä rahaa, kun kaupataan reaaliajassa On helppo suunnitella kauppa-ohjelmia, jotka näyttävät mahtavia historiallisia simulaatioita Suunnittelu yksi Toimii reaaliajassa ja ei riko hetkellä, kun se altistuu näkymättömiä tietoja tulevaisuus on paljon vähemmän ilmeinen. Hyvä kauppajärjestelmä on. He on hyvä kaupankäynnin strategiaa perustana. Se on yksinkertainen ja vankka. Sovita muutoksiin markkinaolosuhteissa. Pieni määrä rules. Be oikein optimoitu ei käyrä asennettu. Ole kannattava kaikkialla liittyvillä markkinoilla. He on korkea kannattavuus suhteessa kaupankäyntikustannusten liukastumiseen ja provisiot. Hyvä ja huono kauppajärjestelmä voi olla vaikea nähdä ensisilmäyksellä. Hyvät kaupankäyntijärjestelmät toimivat melkein yhtä hyvin näkymättömillä hintatiedoilla kuin historiallisella testijaksolla. Jotta etukäteen ymmärrä, miten suunnitella kaupankäynnin ohjelmia, jotka toimivat Reaaliaikaisesti sen sijaan, että työskentelemme vain historiallisessa simulaatiossa ja hajoamme kaupattaessa reaaliaikaisesti, olemme toimittaneet yksityiskohtaisempaa tietoa köyhän järjestelmän ja hyvän kauppajärjestelmän välisestä erosta. Sinun on tietenkin ymmärrettävä, mikä on hyvä kauppajärjestelmä, Ennen kuin voit löytää Best Trading System, niin kun olet tarkistanut eron huono ja hyvä järjestelmä, tarkista paras kauppajärjestelmä. Hyödyllisiä kauppajärjestelmän ominaisuuksia. Hyvä kauppajärjestelmä, joka todennäköisesti jatkaa työskentelyä tulevaisuudessa Jotka eroavat toisistaan ​​huonoista kaupankäyntijärjestelmistä. Valitettavasti uusille ja kouluttamattomille kauppiaille on erittäin helppoa pudota monet ansoja, jotka johtavat köyhien Alla olevassa taulukossa erotellaan vankka kaupankäyntijärjestelmä ja huono kauppajärjestelmä useilla mittareilla. Tavoitteenamme on nostaa ymmärrystäsi ja auttaa sinua välttämään nämä ansat. Lisäksi tarjoamme toimenpiteitä, jotka sisällytetään kaupankäyntijärjestelmäsi rakentaessasi. Trading System. No selkeä filosofia. Trading sääntöjä johdettu oikeudenkäyntiä ja virheitä tai data-mining. Trader ei pysty selittämään filosofia ja kaupankäynnin strategiaa takana järjestelmän 30 sekunnin hissin pitch. Rules epäjohdon valittu kaupankäynnin strategiaa. Hyvä kauppajärjestelmä on Jota tukee hyvä kaupankäyntistrategian filosofia, esim. Markets-trendi ja asema asemassa vakiintuneessa trendissä ja pitäminen siihen asti, että trendin muutokset ovat positiivisia odotuksia. Rationaaliset säännöt perustuvat hypoteeseihin ja kaappaavat kaupan strategian ydin. Hyvä kauppajärjestelmälogiikka yksinkertainen ja helppo Selittää. Trading säännöt 100 yhdenmukainen kaupankäynnin strategian. Valitse yksi tärkeimmistä kaupankäynnin strategiat, jotka vetoavat sinulle Ja oppia lisää siitä. Älä tee mitään kaupankäyntijärjestelmän kehitystyötä, ennen kuin olet valinnut kaupankäynnin strategian. Kehitä järjestelmäsi 100 johdonmukaiseksi kaupankäyntistrategiasi mukaisesti. Seuraa oikeaa kaupankäyntijärjestelmän kehittämisprosessia koskevia sääntöjä, jotka perustuvat hinnan ja matemaattisten manipulointien Tilastotiedoissa. Käytä erittäin erityisiä markkinatilanteita sääntöinä. Useita sääntöjä tai ehtoja, jotka tarvitaan sisäänpääsyn tai poistumisen. Hyvä kauppajärjestelmä on yksinkertaisia ​​sääntöjä, jotka perustuvat hinta ja määrä ja mahdollisesti muita tietoja eikä monimutkaisia ​​johdannaisia ​​raakaa dataa. Täytä tulo - tai poistumisvaatimukset. Kokeile itseäsi ilmaisemaan kaupankäyntistrategiasi mahdollisimman yksinkertaisella tavalla. Älä kerro monista edellytyksistä, kun syötät tai poistut historiallisten simulaatioiden parantamisesta. Tämä johtaa käyrän asentamiseen. Noudata absoluuttisia hintatasoja tai muutoksia tuloihin tai poistumiin Käytä prosenttiosuuksia liiketaloudellisiin tavoitteisiin tai alkuvaiheen häviöihin. Kaikki edellä mainitut ovat huonoja käytäntöjä, koska markkinat ovat Merkki vaihtuu ajan myötä, jolloin absoluuttiset tasot tai muutokset muuttuvat ajan myötä merkityksettömiksi. Hyvä kauppajärjestelmän säännöt sopeutuvat markkinoiden volatiliteettiin käyttämällä laskelmia kuten ATR tai Standard deviation. This ottaa huomioon markkinoiden muuttuvan luonteen. Tämä myös tekee järjestelmistä siirrettävissä useiden instrumenttien Tai markkinoita. Voit kertoa absoluuttisesta hinnasta tai prosentuaalisista muutoksista, koska ne menettävät merkityksensä ajan kuluessa. Esitä kaikki muutokset volatiliteettia sääteleviin termeihin käyttäen ATR: tä tai keskihajontaa. Tämä auttaa laitteen siirrettävyyttä instrumenttien välillä. Jos haluat viitata hintaan, käytä kaavaa, joka säätää Viimeisimpään hintaliikkeeseen, kuten viimeisimpään lähimpään 20 viimeisen päivän aukioloon, eilisen suljetun nykyajan aukioloihin jne. Sääntöjen vapauden määrästä. Sääntöjen määrä on suuri. Määriteltyjen sääntöjen suuri määrä. Päällekkäisiä kriteerejä AND-lausekkeissa Määriteltävät erityisesti toimintaedellytykset, erityisesti sisääntulosignaalit.10 sääntöjä, joita tarvitaan koko järjestelmän määrittämiseen. Hyvä kauppajärjestelmä on f Ew-säännöt määritetään Ihanteellisesti 6 tai vähemmän koko järjestelmän. Yksinkertaiset valintakriteerit. Siirrä budjetti, kuinka monta sääntöä sinulla on yhteensä ja kiinni siitä. Anna 6 sääntöä määrittää koko järjestelmä ja vähentää mahdollisuuksien mukaan. Tämä voi olla vaikeaa, mutta se estää liiallisen käyrän sovittamisen ja antaa järjestelmälle mahdollisuuden työskennellä tulevaisuudessa. Monet parametrit optimoidaan parhaiden hypoteettisten takaisintestien tulosten saamiseksi. Parametrien oikean optimoinnin varmistamiseksi järjestelmän suorituskyvyn varmistamiseksi Vakaat ja vankat. Ymmärrä ja käytä oikeaa optimointia, jotta vältät käyrän sovittamisen. Exit Specification. Exit säännöt huonosti suunniteltu ja kykenemätön käsittelemään kaikkia mahdollisia tilanteita. Exit säännöt täysin määritelty varmistamaan, että on aina selkeä poistumispaikka riippumatta siitä, millaisia ​​markkinaolosuhteita ilmenee . Muodosta henkinen skenaario tarkastella kaikkia mahdollisia markkinoiden liikkeitä, kun pääset kauppaan ja varmista, että poistumissäännöt huomioon kaikki skenaariot. Suunniteltu olla hi Joka tuottaa yhtenäismarkkinoita. Tuottaa heikosti kaupankäynnin tuloksia muilla siihen liittyvillä markkinoilla ja tappiot etuyhteydettömillä markkinoilla. Hyvä kauppajärjestelmä, joka on luja ja ei-käyrä varustettu järjestelmä, toimisi hyvin monilla markkinoilla. Esimerkiksi yksinkertainen suuntaus Seuraavassa järjestelmässä voi toimia hyvin varastojen, futuurien ja forexien kanssa ilman muutoksia lainkaan. Varo markkinoiden erityisjärjestelmiä, jos olet uusi elinkeinonharjoittaja. Suunnittele optimointirutiisi etukäteen ja varmista, että optimoi oikein. Varmista, että aikaisempi testaus ja optimointi kattavat markkinat Kaikki erilaiset olosuhteet - epävakaat hiljaiset ja ylhäältä sivuttain. Varmistustestaus tuottaa tarpeeksi historiallisia kauppoja varmistaakseen järjestelmän suorituskyvyn, sitä paremmin, mutta useita satoja vähimmäismäärältään. R-Multiples Palaa dollaria kohden. Korkeat vaihteluvälit poikkeavat kaupan tuloksista Suhteessa keskimääräiseen voittoon kaupasta. Suuret menetykset R-Multiple-kaupat näkyvät historiallisessa simuloinnissa, joka voi pyyhkiä sinut ulos. S todennäköisesti suuria R-moninkertaisia ​​menetyksiä voi syntyä tulevaisuudessa esimerkiksi käyttämällä erittäin tiukkoja pysähtymisiä epävakaissa varastoissa. Vähäinen vaihteluvälin keskimääräinen poikkeama kaupan tuloksista suhteessa keskimääräiseen voittoon kaupankäyntiä kohden. Ei suuria -10R tai suurempia menetyksiä löytyi Simuloinnin aikana. Suuret menettömät kaupat eivät todennäköisesti perustu kaupankäyntijärjestelmän logiikkaan. Luo R-Multiple - kaupan jakelu järjestelmän historialliseen suorituskykyyn ja varmista, että ei ole suuria menetyksiä R-Multiples. Perform henkistä skenaariotestausta kaupankäyntijärjestelmälogiikassa Selvittää, onko erittäin suuria menetyksiä mahdollista. Jos logiikka on tarpeen pienentää riskiä, ​​esim. Laajentaa pysähdyksiä. Keskimääräinen voitto kaupankäyntiä kohti. Todellinen realistinen arviointi tai luvat ja palkkiot. Tämä ei anna tilaa virheelle, jos liukeneminen lisääntyy tai jos markkinoiden luonne Keskimääräinen voitto kaupankäyntiä kohti on huomattavasti korkeampi kuin luottotappioiden ja palkkioiden kustannukset. Voit laskea liukastumista ja markkinoiden luonnetta ilman syste M self destructing. Determine keskimääräinen voitto kaupankäyntiä lukuun ottamatta luppuja ja palkkioita perustuvat historialliset backtests. Research todennäköinen luvat ja palkkiot valituille markkinoille. Laske keskimääräinen voitto kaupankäynti mukaan lukien nämä kustannukset. Varmista, että järjestelmä on edelleen kannattava ja tasapuolisuus on edelleen houkutteleva mukaan lukien Nämä oletukset. Järjestelmä tuottaa niin vähän kaupoista, että reaaliaikainen suorituskyky on erittäin epätasaista. Järjestelmä tuottaa niin paljon kaupoja, että on mahdotonta ottaa ne kaikki, eikä ole olemassa muuta mekanismia kuin harkintavalta valita kaupoista. Hyvä kauppajärjestelmä tuottaa Riittävän suuri määrä kauppoja, joilla on runsaasti voittoa mahdollisuus vuoden aikana yli 100 kauppaa, on parempi. Jos järjestelmä tuottaa enemmän kaupankäyntejä kuin portfolio voi käsitellä on olemassa objektiiviset säännöt siitä, miten priorisoida kaupat. Mieti, kuinka monta kaupankäyntiä järjestelmä tuottaa Vuosittain ja varmista, että se on riittävän suuri antamaan sinulle rahaa, mutta ei niin suuri, että yo U get swamped. Measure kuinka moni liikkuu jokaisen säännön lisäät järjestelmään vaikutuksia Jos sääntö vain vaikuttaa pieni määrä kauppoja sanoa 30 sitten se ei todennäköisesti ole tilastollisesti päteviä ja olisi poistettava. Nämä ovat joitakin keskeisiä eroja hyvä Kaupankäynnin järjestelmä ja huono kauppajärjestelmä Suositelluilla toimilla kussakin luokassa pitäisi auttaa sinua välttämään monia yhteisiä tappeja kauppajärjestelmän kehittämiseen. Liittyvät artikkelit. Jos sivustosi on mitä se tekee. Jos sinulla on olemassa oleva sivusto tai suunnittele kehittää yksi Lähitulevaisuudessa on tärkeää ymmärtää ominaisuuksia, jotka voivat tehdä tai murtaa verkkoinvestointien tehokkuuden. Houkutteleva tai huonosti rakennettu sivusto tekee enemmän haittaa yrityksellesi kuin auttaa sitä Tässä artikkelissa tarkastelemme viittä yleistä Osia, jotka tekevät sivuston onnistumisesta. Key Elements tehokas Website. The tehokkain verkkosivuilla heijastavat parhaita käytäntöjä kaikissa näistä elementeistä. Sivuston on oltava visuaalisesti houkutteleva , Kiillotettu ja ammattimainen Muista, että se heijastaa yritystäsi, tuotteitasi ja palveluitasi Verkkosivustosi voi olla ensimmäinen ja ainoa vaikutelma, jonka potentiaalinen asiakas saa yrityksestänne. Houkutteleva sivusto on paljon todennäköisempää tuottaa myönteisen vaikutelman ja pitää Kävijöitä sivustossasi, kun he saapuvat Koska yritykset suuret ja pienet edelleen täyttämään verkkoa, sinun haaste on houkutella ja pitää käyttäjien huomiota Ideat kuten tämä ovat, mitä PR ammattilaiset kiinnittävät huomiota pitää yrityksensä menestyksekäs. Hyvä värin käyttö sopiva värimalli Sisältää 2 tai 3 ensisijaista väriä, jotka sekoittuvat hyvin ja aiheuttavat yritykselle sopivan mielialan tai sävyn. Älä ylenny väriä, sillä se voi häiritä kirjallista sisältöä. Lukittu teksti helposti. Helposti luettavissa oleva yhdistelmä on musta teksti Mutta monet muut väriyhdistelmät ovat hyväksyttäviä, jos kontrasti on sopivalla alueella Käytä helposti luettavia kirjasimia, jotka löytyvät suurimmasta osasta nykypäivän comp comp. Uter-järjestelmät riippuen yleisöstäsi Käsikirjoituksen pituus on 10 ja 12 pisteen välillä. Miellyttävä grafiikka Grafiikka on tärkeää, koska ne antavat visuaalisen lajikkeen ja vetoavat muutoin tylsää tekstisivua. Älä kuitenkaan yritä käyttää niitä ja varmista, että Jotka lisäävät merkitystekstiä tai kontekstia kirjalliseen sisältöön Älä yritä ladata yhtä sivua, jossa on enemmän kuin 3 tai 4 kuvaa. Laadukas valokuvaus Yksinkertainen tapa lisätä visuaalista valittua on käyttää laadukasta valokuvaa. Korkealaatuiset tuotekuvat ovat erityisen tärkeitä online-jälleenmyyjille. Pidä se yksinkertaisena ja anna riittävästi tilaa. Selkeät asettelut antavat katsojille mahdollisuuden keskittyä sanomaan. Älä ylikuormita sivustosi liian monimutkaisella suunnittelulla, animaatiolla tai muilla vaikutuksilla vain vaikutuksillesi katsojille. Yleisö etsii tietoja, jotka auttavat heitä tekemään päätöksen, joten hänen on oltava informatiivinen ja asianmukainen. Käytä tätä tilaisuutta lisäämään kävijöiden luottamusta N yrityksesi tietämys ja osaaminen. Korkeus ja järjestetty kopio Kirjoittakaa selvästi otsikoita ja rikkoa tekstisi pieniksi kappaleiksi. Don t visioi kävijöitä visuaalisesti ylivoimaisella tekstillä. Sinulla on vähemmän kuin 10 sekuntia koukuttaa kävijöitä, joten tartu heidän huomionsa olemalla Selkeä, tiivis ja vakuuttava. Päivitä sisältösi säännöllisesti Kukaan ei pidä samaa asiaa uudestaan ​​ja uudestaan ​​Kuollut tai staattinen sisältö ei tuota kävijöitä takaisin sivustoosi. Kirjoita kävijöillesi Käytä sanaa mahdollisimman paljon Pienennä käyttöä Minusta me ja me. Käsitä pro Jos et ole erityisen hyvä kirjailija, harkitse ammattilaisen kirjoittamaan tai muokkaamaan tekstisisältöäsi Hyvä kirjoitusresurssi on Miten kirjoittaa Webille Mutta mitä Glitz. Flashy - grafiikasta ja Animaatiot ovat houkuttelevia ja niillä voi olla erittäin myönteinen vaikutus käyttökokemukseen. Käytä niitä vain asianmukaisesti ja pidä mielessäsi yksinkertaisia ​​ohjeita. Käytä multimediata viihdyttämään ja valaisemaan näkymiäsi. Animoitu banneri, snappy Video tai interaktiivinen sisältö lisää sivustosi kiinnostavuusosoitetta ja pidä vierailijasi pitempään MUTTA - ei kannata kävijöitä kestämään jotain, jota he eivät ole kiinnostuneita tai joilla ei ole aikaa, eivätkä anna rikkaiden medioiden hämätä Muuta sisältöä. Jätä se antamaan Tarjota ladattavia podcasteja, esityksiä ja lomakkeita käyttäjille, jotka eivät voi pysyä kauas mutta haluavat ottaa joitain tietojasi heidän kanssaan. Älä hukkaa HTML-sisältöä glitzin hakukoneiden vuoksi, älä korvia , Eikä voi lukea Flash-, JavaScript - tai jopa PDF-tiedostoja. Kaikkien sivustosi komponenttien pitäisi toimia nopeasti ja oikein. Rikkoutuneet tai huonosti rakennettuja komponentteja jättävät kävijät vain turhautuneiksi ja pettymyksiksi yrityksenne kanssa. Koko spektrin ansiosta kaikki pitäisi toimia odotetusti, mukaan lukien hyperlinkit , Yhteydenottolomakkeet, sivuston haku, tapahtumien rekisteröinti ja niin edelleen. Virheettömät kopiot Muista, että sivustosi verkkosivustosi saataisiin. Tarkista tosiasiat ja numerot, koska et tiedä kuka voi olla quo Ting huomenna Et myöskään halua olla tunnustettu tai muistaa kirjoitusvirheistä, virheellisistä kielioppeista ja välimerkityksistä tai kirjoitusvirheistä. Oikeinkirjoitusvirheet ja huono kielioppi ovat yhtä sitoumattomia verkkosivuilla kuin muissa yrityksen materiaaleissa. Kriittinen, mutta usein huomiotta jättämä osa Menestyksekäs verkkosivusto on sen käytettävyysaste Sivustollasi on helppo lukea, navigoida ja ymmärtää Jotkut käyttökelpoisuuselementit sisältävät. Yksinkertaisuus Paras tapa pitää kävijät liimattu sivustoosi on arvokasta sisältöä, hyvä organisaatio ja houkutteleva muotoilu Pidä sivustosi yksinkertaisena Ja hyvin organisoitu. Korkeat sivut Sivun pitäisi ladata 20 sekunnissa tai vähemmän dial-up kautta enemmän, saatat menettää yli puolet potentiaalisia kävijöitä. Minulliset vieritys Tämä on erityisen tärkeää ensimmäisellä sivulla Luo linkkejä Pääsivu, josta voit lukea lisää tietystä aiheesta. Myös hakukoneet palkitsevat sinut tästä käyttäytymisestä. Kohtuullinen layout Sivuston asettelu on erittäin tärkeää käytettävyyden kannalta. Johdonmukainen ulkoasu ja toista tietyt elementit koko sivustossa. Prominen, looginen navigointi Aseta valikkokohdat sivustosi yläosaan tai kummankin reunuksen yläpuolella Rajoita valikkokohteesi 10 tai vähemmän Muista, että kävijät ovat kiireessä - Ei pyydä heitä pyytämään tietoja. Tarkasteltava linkkiteksti Usability - testaus osoittaa, että pitkä linkkitekstin avulla kävijät voivat helpommin löytää tiensä sivuston ympärille Pitkä, kuvaileva linkkiteksti suosivat hakukoneet myös Takaisin linkit ovat tärkeitä, jotta käyttäjät Suunnan tunne ja pitää heidät kadonneista tunneista Käytä tarvittaessa sivustokarttaa ja rypytyksiä. Korkeakokonaisuuden selaimen yhteensopivuus Eri selaimilla on usein erilaisia ​​sääntöjä sisällön näyttämiseen. Vähintään sinun on testattava sivustosi uusimmissa versioissa Internet Explorer on tällä hetkellä versiot 8 ja 9 sekä Firefox ja Safari. Näytön tarkkuus Näytön tarkkuus tyypilliselle tietokoneen näytölle kasvaa edelleen Tänään, keskimääräinen web-surffaus meille Mutta resoluutio on 1024 x 768 pikseliä. Sinun on kuitenkin varmistettava, että mikä näyttää hyvältä tässä asetuksessa, toimii myös hienosti muilla resoluutioilla. Hakukoneoptimoidut SEO. Sataja sääntöjä ja ohjeita tehokasta hakukoneoptimointia varten. Isn t paikka, joka kattaa kaikki Aloita, noudata näitä yksinkertaisia ​​sääntöjä. Vaihda runsaasti kirjallista sisältöä HTML-muodossa Don t käyttää Flash, JavaScript tai vain kuva-objekteja navigointi kohteita. Käytä tärkeitä avainsanoja usein ja asianmukaisesti kopio. Minimize taulukot ja käytä Cascading Style Sheets ulkoasu ja paikannus pitää HTML-koodin sotku-free. Leverage linkkejä - tehdä niistä kuvailevia ja käyttää avainsanoja linkin teksti. Molly, monia kirjoja on kirjoitettu Hakukone Optimointi ja sen laajuus on liian laaja, jotta se kattaisi täältä Löydät lisätietoja tästä tärkeästä aiheesta Hakukoneoptimointi - sivullamme. Olemme juuri naarmuttaneet sitä, mikä tekee meistä Bsite tehokkaimmin Mutta noudattamalla näitä yksinkertaisia ​​ohjeita, olet menossa oikeaan suuntaan Käy osastollamme verkkosivujen suunnittelussa ja kehityksessä saadaksesi lisätietoja tai lähetä meille sähköpostia Me mielellään vastaamme kysymyksiisi.

No comments:

Post a Comment